Vrácení zboží a reklamace

 

Reklamace a Vratky řešíme přes náš automatizovaný zákaznický systém na odkazech níže. Na jiné uplatnění reklamace nebude brán zřetel. 

Základní otázky a odpovědi:

  1. Můžu reklamace podat i jinak? Bohužel nemůžete, nedokázali bychom reklamaci zpracovat.
  2. Jaké jsou základné reklamační lhůty? 24 měsíců pro koncového zákazníka, 12 měsíců pro podnikatele, 12 měsíců pro Rozbale(v)no a 14 dní na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu.
  3. Kdy vracíte peníze? Ihned po přijetí zboží a jeho kontrole. Max ve lhůtě do 14 dní od přijetí, většinou do pár dní.
  4. Jak s opravou či chybějícími komponenty? Zboží neopravujeme ani nedodáváme chybějící komponenty. Buď výrobek nahradíme, nebo vracíme zaplacenou částku. Dáváme tak nízkou cenu, aby se případně drobné opravy, či úpravy vyplatilo udělat i Vám samotným a pomáhali tak naší misi NEPLÝTVEJME!

 

Nejste spokojení s produktem, nebo produkty, které jste si u nás v LEVNO na www.levnoshop.cz  zakoupili? To nás moc mrzí, ale nic se neděje, my to co nejrychleji k Vaší spokojenosti vyřídíme.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.