Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojen. Pevně věříme, že s našimi službami budete spokojen i nadále.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
dobré
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení. Věříme, že s nákupem u nás budete spokojen i příště.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Já zde nakupuji dosti často a jsem spokojen.Dobré ceny,rychlé dodání..
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení, velice nás potěšilo.
S pozdravem,
Lucie B.
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem,
Lucie B.
Dobrá cena a rychlé dodání.
Vážený zákazníku,
Vašeho hodnocení si velmi vážíme. Vaše spokojenost je našim cílem.
S pozdravem,
Lucie B.
V tento obchod je možno mít důvěru.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení. Věříme, že s nákupem u nás budete spokojen i příště.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Nesnáším, když si objednám zboží a pak mám vyřizovat reklamace jen proto, že to tam balí nějaký osel, který nerozezná stříbrnou od černé a velikosti.
Vážený zákazníku,
je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis nebo můžete vyplnit reklamační formulář na našich stránkách. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
výhodné ceny, dobrá komunikace
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení, velice nás potěšilo.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení odeslání objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za komplikace způsobené chybou ve skladovém systému.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Zdravím spol. LEVNOSHOP.
Upřímně musím napsat, že s obchodem jsem spokojen. Objednané zboží
jsem převzal vpořádku, bezpečně zabalené.
Vážený zákazníku,
Vašeho hodnocení si velmi vážíme. Vaše spokojenost je našim cílem.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Chyba v popisu zboží. Uveden nerez design, překapávač má ale bílou barvu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Za chybný popisek u produktu se velice omlouváme. V případě dotazů k produktům nás neváhejte kontaktovat, děkujeme.
S pozdravem,
Lucie B.
M
Marie
Spokojenost, vstřícné jednání, okamžité řešení reklamace.
Objednala jsem si šestidílný paraván. Zboží přišlo, ale chybělo jedno plátno. Na infolinku jsem se dovolala na první dobrou a paní se omluvila, že náhradní plátno nemají, ale okamžitě mi poslala 50% ceny zpět. Takže mám sice paraván jen pětidílný, ale vypadá dobře, je funkční a za pusinku. A když překonám lenost, tak si to jedno plátno někde nechám ušít 😀
2.6.2024 provedena a uhrazena objednávka, 11.6.2024 urgováno, 14.6.2024 urgováno, vždy slíbeno, že bude expedováno v nejbližších dnech. 18.6.2024 znovu telefonicky urgováno, dnes 19.6.2024 mi telefonicky bylo sděleno, že část objednávky již nemají skladem.
Vážený zákazníku,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Za nedostupné zboží Vám budou zpět vráceny peníze. Zbytek objednávky je připraven k doručení. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Po více než týdnu zboží nedorazilo. Ze strany obchodu žádná komunikace.
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení odeslání objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vše ok kvalita i cena super
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojená. Pevně věříme, že s našimi službami budete spokojena i nadále.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení. Věříme, že s nákupem u nás budete spokojena i příště. Za zdržení se velice omlouváme.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Předem zaplacené zboží jsem doposud neobdržela. Pokud mi toto zboží nemůžete poslat, vraťte mi peníze.
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení odeslání objednávky. Nyní jsme zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Prosíme o strpení, děkujeme.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Dobrý den,
vaše dodací lhůty jsou nehorázné. Jak se můžete ptát na ohodnocení zboží, které ještě vůbec nedošlo. Ještě seznam na ohodnocení zboží není úplné.
Žádný informační email o zdržení dodávky jsem neobdržela. Zkrátka nic.
Kopfsteinová
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení odeslání objednávky. Podle sledování je objednávka připravena k vyzvednutí.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
