Jak nakupovat
Jak objednávat:
- Zaregistrujte se jako fyzická osoba nebo jako firma. V případě potřeby vyplníte dodací adresu a kontaktní údaje. V případě firmy vyplníte fakturační adresu s IČ a DIČ.
- Přihlásíte se pomocí Vašeho emailu a hesla.
- Tlačítkem "DO KOŠÍKU" jednotlivé produkty vložíte do nákupního košíku.
- Před odesláním objednávky můžete v košíku překontrolovat počet kusů, poté nastavit dodací adresu a zvolit si ze způsobů platby, dopravy nebo převzetí a kontaktní údaje. Z Pokladny objednávku odešlete.
- Emailem Vás budeme informovat o přijetí objednávky.
Jak platit:
- Pokud si při objednávání zvolíte volbu platba předem převodem, čekáme s expedicí maloobchodní objednávky na připsání platby na náš účet, máte na to 6 dní, 7. den objednávku stornujeme, pokud se nám do té doby platba nepřipíše.
- Pro poukázání platby v celkové výši s dopravným a s DPH použijte bankovní spojení Levno eshop: č.ú. 2801562950/2010 (Fio banka)
- Pro identifikaci platby prosíme uvést variabilní symbol (číslo objednávky)
- Po odeslání objednávky obdržíte na e-mail potvrzení přijetí objednávky s uvedenými platebními informacemi. Číslo objednávky se vám zobrazí po dokončení objednávky a je obsaženo v odeslané emailové zprávě.
- Zboží můžete objednat a zaplatit předem nebo až při dodání klasickou dobírkou hotově nebo kartou, tento způsob platby není možný přes Zásilkovnu, ale je ok pro osobní vyzvednutí nebo ostatní formy dopravy
- Zboží můžete platit také platebními kartami přes platební bránu GoPay, časem i Global Payments - pokud se platba nezdaří, ihned Vás na to upozorníme (i SMS) a máte 6 dní na to, objednávku uhradit převodem, jinak bude 7.den stornována.
- Pokud bude Vaše objednávka stornována 3x za sebou, můžeme Vám zamezit v dalším objednávání u nás na E-shopu, neboť to blokuje zboží jiným zákazníkům
Jak jsme na tom s dopravou:
- Ceny dopravy a podmínky pro získání dopravy zdarma najdete tady.
Naše dodací termíny:
- Veškeré objednané zboží je na skladě e-shopu, nic neobjednáváme od našich dodavatelů a proto máte jistotu, že zboží je k dispozici
- Zboží balíme a odesíláme až po připsání platby v případě platby kartou a převodem
- Vaši zkompletovanou objednávku předáváme dopravci zpravidla do 3 pracovních dnů* od objednání (dobírka) či připsání platby
- Objednávky přijaté během víkendu expedujeme (předáváme dopravci) zpravidla do středy následujícího týdne
Kontakt se zákazníkem:
- Pro kontakt se zákazníkem použijeme údaje, které jste zadali při registraci.
- Obvykle se jedná o emailovou zprávu nebo SMS či volání na uvedené telefonní číslo.
- Po odeslání objednávky:
- vám přijde na email potvrzení přijetí vaší objednávky, stejně tak v případě osobního odběru,
- v případě, že bude třeba komunikovat o obsahu objednávky, zavoláme, zašleme vám email nebo SMS s informacemi o objednávce
- připravená objednávka k osobnímu odběru Vám bude oznámena SMS zprávou na Váš mobilní telefon